19 de febr. 2015



Gaudint del 85 1.8.... Reconec que els zooms m´han privat de gaudir dels fixos. Quan vaig començar vaig pensar...com més focal pugui abarcar amb una mateixa lent, doncs millor... 
És el més còmode. Però un bon dia, proves un fix amb cara i ulls, i dius....ostia!! Els zooms que tinc no em treuen aquests colors ni aquesta nitidesa....i penso en el què em va dir un dia un membre de l`Aftdao (Fede) que em feia el meu primer curs...quan provis un fix ja m´ho diràs.
I tenia tota la raó.
Aquesta foto la vaig fer igual però amb el 24-70 2.8, sols canviava la distància focal, enlloc de 85 eren 70mm. La que vaig fer amb el zoom... la vaig llençar.
Poc a poc em va enganxant el rotllet dels fixos....tremola butxaca.
Serra de Noet desde Graugés, 13-12-2014.

                                      (Canon 6D   Canon 85 1.8     f13  1/320  ISO125)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada